Promocje
Kask ZEUS ZS218 srebrny /okula/went/
Kask ZEUS ZS218 srebrny /okula/went/
264,00 zł 175,54 zł
Kask RMT 965 GRID czar/biało/czerw  /szcz/blend/
Kask RMT 965 GRID czar/biało/czerw /szcz/blend/
315,00 zł 261,98 zł
Zestaw słuchawkowy Twiins HANDSFREE 2.0
Zestaw słuchawkowy Twiins HANDSFREE 2.0
373,10 zł 220,00 zł
kpl
Zestaw słuchawkowy Twiins HANDSFREE 1.0
Zestaw słuchawkowy Twiins HANDSFREE 1.0
317,19 zł 199,00 zł
kpl
Kask ZEUS ZS218 biały /okula/went/
Kask ZEUS ZS218 biały /okula/went/
264,00 zł 175,54 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Odstąpienie od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

ADRESAT: INTERSCOOTERS  spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Dębicy (39-200), pod adresem: Urząd Pocztowy Dębica1, Skrzynka Pocztowa 17, 39-200 Dębica

 

Ja/My(*) ….................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*), umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)........................................................................................................................................

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) …........................................................................................

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)............................................................................................

- Adres konsumenta(-ów) ….......................................................................................................

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data ….....................................................................................................................................

 

ZWROT PROSZĘ PRZELAĆ NA KONTO: _____________________________ (nr konta).

_______________

PODPIS i DATA

 

- niepotrzebne skreślić.

 

  1. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez ten sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy ponosi on koszty przesyłki towaru do siedziby Sklepu internetowego.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 10 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest:
  5. a) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta   lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  6. b) towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
  7. W stosunku do Konsumentów nie są wiążące następujące postanowienia Regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną:
  8. a) „Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.”;
  9. b) „Sklep internetowy dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.”;
  10. c) "Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości";
  11. d) "Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, (…), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania". Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.”;
  12. e) „W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.”;
  13. f) „Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.”
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium